1. Hvad er "Min profil" kontra "Min spillerprofil"?

På BadmintonPeople er der følgende to måder at registrere personer på (to typer profiler):
Brugere   Brugere identificeres med sin e-mail og kan logge på BadmintonPeople og opnår hermed adgang til portalens forskellige funktioner.
Spillere   Spillere identificeres med sit spillernummer og kan bl.a. tilmeldes turneringer.

Personer, der skal tilmeldes turneringer, skal have en spillerprofil, men behøver ikke at have en brugerprofil. Personer, som skal FORETAGE tilmelding, skal have en brugerprofil, men behøver ikke at have en spillerprofil (med mindre personen også skal tilmelde sig selv).
Personer, som både har en brugerprofil og en spillerprofil kan på siden "Min spillerprofil" knytte disse sammen.
Denne side findes ved at klikke her .
Ved at knytte en spillerprofil sammen med din brugerprofil opnår du bl.a. følgende fordele:
  1. Ved tilmeldinger til turneringer vil din spillerprofil automatisk være valgt, så du ikke skal søge den frem hver gang.
  2. Ved deltagelse i turneringer kan arrangøren sende turneringsprogrammet og andre informationer direkte til din e-mail, også selv om, at tilmeldingen er foretaget af en anden bruger.
  3. På diverse lister over tilmeldinger vil du kunne se tilmeldinger, hvor du selv er deltager.
Bemærk: 
Det er IKKE tilladt at knytte andre personers spillerprofiler sammen med din brugerprofil. Hvis du oplever, at din spillerprofil er blevet knyttet sammen med en anden persons brugerprofil, skal du henvende dig til denne person for at få vedkommende til at slette sammenknytningen. I sidste instans skal du henvende dig til Badminton Danmark.



2. Jeg ønsker flere brugere på samme login - og vil kun anvende én e-mailadresse - hvordan gør jeg?

Til dette formål anvendes underbruger/forældre-barn-funktionen. Med denne feature kan du logge ind som forældre og skifte mellem dine børns profiler.

Se vejledningen her



3. Jeg modtager ikke nogen aktiveringsmail når jeg vil oprette mig som bruger?

Aktiveringsmailen havner nogle gange i din "Uønskede mail" / "Spam-mappe". Kig altid her, hvis du ikke har modtaget den inden for 5 minutter.
Hvis den heller ikke findes her, skal du enten bruge en anden e-mailadresse, eller kontakte din e-mailudbyder for at høre om de har spærret for e-mailen i deres spamfilter.



4. Hvordan sletter jeg min brugerprofil?

Dette kan du gøre under "Min profil" og "Indstillinger", når du er logget ind.



5. Hvordan ændrer jeg den e-mail, der er tilknyttet min profil?

Gå ind på "Min profil" nederst i menulisten. Herefter klikkes der på "Rediger min profil", hvor du har mulighed for at ændre dvs. oplysninger inkl. e-mailadressen.



6. Hvordan kan jeg rette spiller-id?

Du kan sende en mail med dit nuværende navn, fødselsdag og spiller-id til info@badminton.dk vedr. seniorspillere eller til ungklas@ungklas.dk vedr. ungdomsspillere. Derefter rettes spiller-idet så hurtigt som muligt.



7. Jeg har ved en fejl oprettet en ny spiller med spiller-id - hvordan slettes brugeren samt spiller-id?

Skriv en mail til ungklas@ungklas.dk, hvis der er tale om en ungdomsspiller, eller til info@badminton.dk, hvis der er tale om en seniorspiller, med det rigtige spiller-id samt navn og det forkerte spiller-id samt navn. Du kan også benytte dubletformularen, klik her.


 
8. Jeg har ved en fejl tastet forkert navn og/eller fødselsdag da jeg oprettede mig som ny spiller - hvordan får jeg det rettet til det rigtige?

Skriv en mail til ungklas@ungklas.dk, hvis du er ungdomsspiller, eller til info@badminton.dk, hvis du er seniorspiller, med spiller-idet samt, hvad der skal rettes.
Administration & FAQ | Brøndby Stadion 20, Idrættens Hus , 2605 Brøndby | 43 26 21 52 | info@badminton.dk
Brug for et website i klubben?

Kontakt os på:

Gå til kontaktformular
(+45) 43 47 00 14
Website på BadmintonPeople
Kontakt mv.
Dette website er lavet med BadmintonPeoples CMS.

Få et prof. hjemmesideprogram (CMS) til din klub. Kontakt os via kontaktformularen. Klik her.