Event Manager


Feature forside   Klub-funktioner   Person-funktioner   Applikationer
Event Manager    Billeder

1. Event Manager

1.1 Tilmeld event


Her kan du finde alle de events du kan tilmelde dig.

Find events ved at klikke på søge-knappen forneden. Inden du klikker på Søg for at finde en event, er der nogle kriterier du kan udfylde for at gøre søgningen mere præcis:

  • Arrangør: Hvem er arrangør af eventen?
  • Dato: Hvornår foregår eventen (fra og til)?
  • Event titel: Hvad er titlen på eventen?

Klik herefter på Søg og der vil nu komme de events frem, der matcher dine kriterier. Klik på "Vælg" ud for den ønskede event og eventen vil dukke op.

Udfyld felterne og tryk Gem. Du er nu tilmeldt.

Bemærk du kan også finde alle de events, der er relevante for dig, ved at se under din klub og menupunktet "Events".

1.2 Vis tilmeldinger

1.2.1 Mine tilmeldinger


Her kan du finde alle de events du har tilmeldt dig og ændre/slette din tilmelding, hvis eventen stadig er åben.

Find events ved at klikke på søge-knappen forneden. Inden du klikker på Søg for at finde en event, er der nogle kriterier du kan udfylde for at gøre søgningen mere præcis:

  • Arrangør: Hvem er arrangør af eventen?
  • Dato: Hvornår foregår eventen (fra og til)?
  • Event titel: Hvad er titlen på eventen?

Klik herefter på Søg og der vil nu komme de events frem, der matcher dine kriterier. Klik på "Vælg" ud for den ønskede event og eventen vil dukke op.

Tilpas evt. felterne og tryk Gem, eller slet din tilmelding, hvis dette ønskes. Bemærk du kan finde alle de events der er relevante for dig, ved at se under din klub og menupunktet "Events".


1.2.2 Vis tilmeldinger


Her kan man se de tilmeldinger, der er gået ind på en event (deltagerliste), ved at finde den event, man vi se deltagerlisten på.

Find events ved at klikke på søge-knappen forneden. Inden du klikker på Søg for at finde en event, er der nogle kriterier du kan udfylde for at gøre søgningen mere præcis:

  • Arrangør: Hvem er arrangør af eventen?
  • Dato: Hvornår foregår eventen (fra og til)?
  • Event titel: Hvad er titlen på eventen?

Klik herefter på Søg og der vil nu komme de events frem, der matcher dine kriterier. Klik på "Vælg" ud for den ønskede event og eventen vil dukke op og vise en aktuel deltagerliste for eventen. Du kan også hente deltagerlisten ned til Excel ved at klikke på "Eksportér til CSV fil (f.eks. Excel)"


1.2.3 Medlemstilmeldinger


Her kan du se en liste af alle de tilmeldinger et medlem har foretaget. Dette kan fx. bruges hvis der skal sendes regning til medlemmet ud fra hvor mange og hvilke events han/hun har tilmeldt sig.

Vælg først hvilken klub du vil søge på og vælg derefter mellem søgemulighederne: Event titel, event dato, medlem navn, medlem fødselsdag.

Vælg den person i resultatlisten, hvor du vil se hvilke tilmeldinger han/hun har haft.

1.3.1 Administration - Oprettelses-guide

Oprettelses-guide


Trin 1/3: Find og vælg skabelon som ny event skal baseres på

Med skabeloner kan du genbruge opbygningen af en event til andre tilsvarende events.

Tom skabelon: Vælg Tom skabelon hvis denne event ikke skal gøre genbrug af en skabelon.
Systemskabeloner: Dette er de standard-skabeloner, som BadmintonPeople stiller til rådighed.
Personlige skabeloner: Dette er de skabeloner, som du selv har oprettet.
klub: Ellers kan du vælge den klub, som en skabelon er oprettet under.


Næste trin: Trin 2/3: Generelt
Næste trin: Trin 3/3: Generer dine egne felter

Trin 2/3: Generelt

Her indtastes de overordnede oplysninger for en event.

Her vælges arrangøren. Vælges en klub som arrangør kan eventen ses under events under denne klub.

Under betingelser for tilmelding vælges hvem der må tilmelde sig til eventen:

Alle BadmintonPeople-brugere: Er dette valgt er eventen offentlig for alle på hele BadmintonPeople-portalen.
Kun medlemmer og inviterede brugere: Kun medlemmer af den klub der er valgt under "Arrangør" og særligt inviterede brugere kan tilmelde sig. Brugere kan inviteres under menupunktet "Send invitationer" i venstremenuen.
Kun inviterede brugere: Kun brugere som du inviterer under menupunktet "Send invitationer" i venstremenuen kan tilmelde sig eventen.


Forrige trin: Trin 1/3: Find og vælg skabelon som ny event skal baseres på
Næste trin:
Trin 3/3: Generer dine egne felter

Trin 3/3: Generer dine egne felter

På dette trin kan du selv lave alle de ekstra felter, du ønsker, at brugerne der skal tilmelde sig skal udfylde (ud over de generelle felter fra trin 2). På den måde kan du helt selv komponere din event med alle de oplysninger, du ønsker fra de tilmeldte brugere.

Dette kan fx. være "Deltager du til spisning", "Hvilken t-shirt størrelse ønsker du?" eller "Deltager du i fællestransport?".

Udfyldes pr. felt:

Navn: Feltets navn. Fx. "Hvilken t-shirt størrelse ønsker du?"
Type: Vælg feltets type. Er det en liste af valgmuligheder, et ja/nej-felt osv.?
Obligatorisk: Hvis feltet er obligatorisk skal det udfyldes af brugeren, før han/hun kan tilmelde sig.

Felttyper:

Kun information: Dette vælges hvis det kun er information til brugeren og brugeren ikke skal kunne udfylde noget. Fx. "Husk toget kører kl. 17.25".
Tekst: Dette er et normalt tekst-felt, som brugeren skal udfylde. Fx. "Hvilken skole har du gået på?"
Liste: Hvis brugeren skal have en liste af muligheder, fx. hvis man skal vælge t-shirt størrelse (Small/Medium/Large).
Afkrydsningsfelt: Bruges til ja/nej-spørgsmål. Fx. "Deltager du til spisning?"
Dato: Til dato-felter. Fx. "Hvad er din fødselsdato?"
Tal: Til tal-felter. Fx. "Hvor gammel er du?"


Forrige trin: Trin 2/3: Generelt
Forrige trin: Trin 1/3: Find og vælg skabelon som ny event skal baseres på

1.3.2 Administration - Rediger

Rediger


Trin 1/3: Find og vælg event som skal redigeres

Her kan du finde den event du ønsker at redigere.


Næste trin: Trin 2/3: Generelt
Næste trin: Trin 3/3: Generer dine egne felter


Trin 2/3: Generelt

Her indtastes de overordnede oplysninger for eventen såsom valg af arrangør, titel, dato og et bemærkningsfelt.

Arrangøren er den der står som arrangør. Vælges en klub som arrangør kan eventen ses under events under denne klub.

Under betingelser for tilmelding vælges hvem der må tilmelde sig til eventen:

Alle BadmintonPeople-brugere: Er dette valgt er eventen offentlig for alle på hele BadmintonPeople-portalen.
Kun medlemmer og inviterede brugere: Kun medlemmer af den klub der er valgt under "Arrangør" og særligt inviterede brugere kan tilmelde sig. Brugere kan inviteres under menupunktet "Send invitationer" i venstremenuen.
Kun inviterede brugere: Kun brugere som du inviterer under menupunktet "Send invitationer" i venstremenuen kan tilmelde sig eventen.


Forrige trin: Trin 1/3: Find og vælg skabelon som ny event skal baseres på
Næste trin:
Trin 3/3: Generer dine egne felter

Trin 3/3: Generer dine egne felter

På dette trin kan du selv lave alle de ekstra felter, du ønsker, at brugerne der skal tilmelde sig skal udfylde (ud over de generelle felter fra trin 2). På den måde kan du helt selv komponere din event med alle de oplysninger, du ønsker fra de tilmeldte brugere.

Dette kan fx. være "Deltager du til spisning", "Hvilken t-shirt størrelse ønsker du?" eller "Deltager du i fællestransport?".

Udfyldes pr. felt:

Navn: Feltets navn. Fx. "Hvilken t-shirt størrelse ønsker du?"
Type: Vælg feltets type. Er det en liste af valgmuligheder, et ja/nej-felt osv.?
Obligatorisk: Hvis feltet er obligatorisk skal det udfyldes af brugeren, før han/hun kan tilmelde sig.

Felttyper:

Kun information: Dette vælges hvis det kun er information til brugeren og brugeren ikke skal kunne udfylde noget. Fx. "Husk toget kører kl. 17.25".
Tekst: Dette er et normalt tekst-felt, som brugeren skal udfylde. Fx. "Hvilken skole har du gået på?"
Liste: Hvis brugeren skal have en liste af muligheder, fx. hvis man skal vælge t-shirt størrelse (Small/Medium/Large).
Afkrydsningsfelt: Bruges til ja/nej-spørgsmål. Fx. "Deltager du til spisning?"
Dato: Til dato-felter. Fx. "Hvad er din fødselsdato?"
Tal: Til tal-felter. Fx. "Hvor gammel er du?"


Forrige trin: Trin 2/3: Generelt
Forrige trin: Trin 1/3: Find og vælg skabelon som ny event skal baseres på

1.3.3 Administration - Send invitationer til event

Send invitationer til event


Her kan du sende invitationer ud til personer, som skal kunne tilmelde sig til din event.

1.3.4 Administration - Slet event

Slet event


Her kan du finde den event du ønsker at slette. Find events ved at klikke på søge-knappen forneden. Inden du klikker på Søg for at finde en event, er der nogle kriterier du kan udfylde for at gøre søgningen mere præcis: - Arrangør: Hvem er arrangør af eventen? - Dato: Hvornår foregår eventen (fra og til)? - Event titel: Hvad er titlen på eventen? Klik herefter på Søg og der vil nu komme de events frem, der matcher dine kriterier. Klik på "Vælg" ud for den ønskede event og eventen vil dukke op og spørge om du er sikker på, at du vil slette.




1.3.5.1 Administration - Ny skabelon

Ny skabelon


Trin 1/3: Find og vælg skabelon som ny skabelon skal baseres på

Med skabeloner kan du genbruge opbygningen af en event til andre tilsvarende events.

Tom skabelon: Vælg Tom skabelon hvis denne event ikke skal gøre genbrug af en skabelon.
Systemskabeloner: Dette er de standard-skabeloner, som BadmintonPeople stiller til rådighed.
Personlige skabeloner: Dette er de skabeloner, som du selv har oprettet.
klub: Ellers kan du vælge den klub, som en skabelon er oprettet under.


Næste trin: Trin 2/3: Generelt
Næste trin: Trin 3/3: Generer dine egne felter

Trin 2/3: Generelt

Her indtastes overordnede oplysninger om skabelonen: Hvem er ejer af skabelonen, Hvad skal skabelonen hedde og kommentarer.


Forrige trin:
Trin 1/3: Find og vælg skabelon som ny skabelon skal baseres på
Næste trin:
Trin 3/3: Generer dine egne felter

Trin 3/3: Generer dine egne felter

På dette trin kan du selv lave alle de ekstra felter, du ønsker, at brugerne der skal tilmelde sig skal udfylde, når de baserer en event på denne skabelon. På den måde kan du helt selv komponere din event med alle de oplysninger, du ønsker fra de tilmeldte brugere.

Dette kan fx. være "Deltager du til spisning", "Hvilken t-shirt størrelse ønsker du?" eller "Deltager du i fællestransport?".

Udfyldes pr. felt:

Navn: Feltets navn. Fx. "Hvilken t-shirt størrelse ønsker du?"
Type: Vælg feltets type. Er det en liste af valgmuligheder, et ja/nej-felt osv.?
Obligatorisk: Hvis feltet er obligatorisk skal det udfyldes af brugeren, før han/hun kan tilmelde sig.

Felttyper:

Kun information: Dette vælges hvis det kun er information til brugeren og brugeren ikke skal kunne udfylde noget. Fx. "Husk toget kører kl. 17.25".
Tekst: Dette er et normalt tekst-felt, som brugeren skal udfylde. Fx. "Hvilken skole har du gået på?"
Liste: Hvis brugeren skal have en liste af muligheder, fx. hvis man skal vælge t-shirt størrelse (Small/Medium/Large).
Afkrydsningsfelt: Bruges til ja/nej-spørgsmål. Fx. "Deltager du til spisning?"
Dato: Til dato-felter. Fx. "Hvad er din fødselsdato?"
Tal: Til tal-felter. Fx. "Hvor gammel er du?"


Forrige trin: Trin 2/3: Generelt
Forrige trin: Trin 1/3: Find og vælg skabelon som ny skabelon skal baseres på

1.3.5.2 Administration - Rediger skabelon

Rediger skabelon


Trin 1/3: Find og vælg skabelon som skal redigeres

Her kan du finde den skabelon du ønsker at redigere.


Næste trin: Trin 2/3: Generelt
Næste trin: Trin 3/3: Generer dine egne felter


Trin 2/3: Generelt

Her indtastes overordnede oplysninger om skabelonen: Hvem er ejer af skabelonen, Hvad skal skabelonen hedde og kommentarer.


Forrige trin: Trin 1/3: Find og vælg skabelon som skal redigeres
Næste trin:
Trin 3/3: Generer dine egne felter


Trin 3/3: Generer dine egne felter

På dette trin kan du selv lave alle de ekstra felter, du ønsker, at brugerne der skal tilmelde sig skal udfylde, når de baserer en event på denne skabelon. På den måde kan du helt selv komponere din event med alle de oplysninger, du ønsker fra de tilmeldte brugere.

Dette kan fx. være "Deltager du til spisning", "Hvilken t-shirt størrelse ønsker du?" eller "Deltager du i fællestransport?".

Udfyldes pr. felt:

Navn: Feltets navn. Fx. "Hvilken t-shirt størrelse ønsker du?"
Type: Vælg feltets type. Er det en liste af valgmuligheder, et ja/nej-felt osv.?
Obligatorisk: Hvis feltet er obligatorisk skal det udfyldes af brugeren, før han/hun kan tilmelde sig.

Felttyper:

Kun information: Dette vælges hvis det kun er information til brugeren og brugeren ikke skal kunne udfylde noget. Fx. "Husk toget kører kl. 17.25".
Tekst: Dette er et normalt tekst-felt, som brugeren skal udfylde. Fx. "Hvilken skole har du gået på?"
Liste: Hvis brugeren skal have en liste af muligheder, fx. hvis man skal vælge t-shirt størrelse (Small/Medium/Large).
Afkrydsningsfelt: Bruges til ja/nej-spørgsmål. Fx. "Deltager du til spisning?"
Dato: Til dato-felter. Fx. "Hvad er din fødselsdato?"
Tal: Til tal-felter. Fx. "Hvor gammel er du?"


Forrige trin: Trin 2/3: Generelt
Forrige trin: Trin 1/3: Find og vælg skabelon som skal redigeres



Feature forside   Klub-funktioner   Person-funktioner   Applikationer

 

BadmintonPeople.dk | BadmintonPeople.com | BordtennisPortalen.dk | Atletik-Motion.dk | Danseren.dk | BowlingPortalen.dk | KeglePortalen.dk | PetanquePortalen.dk | DJUportalen.dk
ClubPeople.com | Intersite.dk | Foreningsweb.dk

Annoncelinks: Allskin.dk | TTMS Nordic - IT-konsulenter

Delete item?